středa 19. května 2010

The BEATLES



Když píšu tendle článek, po celym pokoji mi hrajou oni,jo jsou to oni,ti známí beatles. Jsou legenda. Nikdy se na ně nezapomene a já je budu navždy milovat po celý můj ohromující život:D. Když slyšim jejich hudbu,hned je mi líp,je to jako elektrickej šok,kterej vás nabudí,akorát po tomdle šoku můžete bez lekařské pomoci žít v klidu dál. Právě plánuju,kam všde si vyvěsim jejich plakáty,jsem do nich blázen,víc,než si umíte představit. Líbilo by se mi,žít v době,v kterí žili. Už teď se mi chce tančit:D,jen je slyšim. ,,Twiisttt and shouut,come on babyy....."


Jen škoda,že už neexistují,že si nemůžete zajít na jejich koncert a bejt v tranzu,když poprvé vstoupí na podium,mrzí mě,že todle nezažiju!




Vááš Mr. Postman /=jejich jedna z mnoha skvělejch,dokonalejch písníček!/

1 komentář: